قیمت پارتیشن شیشه ای در سال جدید

يکشنبه 29 فروردين 1400
11:49
هانا منا

قیمت پارتیشن شیشه ای در سال جدید

هزینه پارتیشن شیشه ای چقدر است؟ قیمت هر مترمربع پارتیشن تمام لعاب یا نیمه لعاب چقدر است؟ قیمت دیوار شیشه ای به صورت کیت یا بلوک های شیشه ای چقدر است؟ ما سعی می کنیم به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

مزایا و معایب پارتیشن شیشه ای.

پارتیشن شیشه ای سایبان داخلی است. این ماده اغلب در محل های تجاری و در بیشتر املاک معاصر یافت می شود. از آن به دلیل ظرافت و زیبایی شناسی آن که یک جعبه واقعی برای دکوراسیون داخلی است ، بسیار قدردانی می شود. نور بیشتری به اتاق می آورد ، به حفظ طراحی اتاق هایی که از هم جدا می شود ، کمک می کند فضای هوای بیشتری داشته باشید و احساس انزوا و محصوریت را محدود می کند.

با این حال ، پارتیشن شیشه ای چندین اشکال دارد. اولین مورد مربوط به هزینه بالای نصب آن است. در واقع شیشه یک ماده گران قیمت است. کاملاً سنگین است ، به این معنی که به یک قاب مستحکم و بادوام احتیاج دارد ، خصوصاً اگر در یک منطقه بسیار بزرگ انجام شود. مورد دوم مربوط به خاصیت عایق بودن آن است. شیشه عایق حرارتی و صوتی خیلی خوبی نیست. بنابراین نصب آن در نزدیکی یک اتاق پر سر و صدا یا یک منبع آلودگی صوتی ایده خوبی نیست.

سرانجام ، با یک پارتیشن شیشه ای ، هر مفهوم حریم خصوصی از بین می رود. بنابراین توصیه می شود بسته به نوع استفاده از اتاق در هر دو طرف ، نوع شیشه را برای نصب ، شفاف یا مات انتخاب کنید. با این حال ، حتی با انتخاب خوب لعاب ، هرگز قادر به ارائه اثر "پیله ای" همانطور که می تواند یک دیوار پارتیشن معمولی باشد ، نیست. به همین دلیل فکر کردن قبل از شروع چنین پروژه ای ایمن تر است.

قیمت متوسط ​​پارتیشن شیشه ای.

قیمت پارتیشن شیشه ای بسته به مدل انتخاب شده و حرفه ای که برای نصب آن استخدام شده متفاوت است. این مقدار بین 150 و 800 یورو در متر مربع تخمین زده می شود ، لوازم و نصب شامل آن است ، همانطور که در خلاصه زیر نشان داده شده است:

قیمت پارتیشن شیشه ای در تهران

کیت دیواری فریم لس ایده آل برای هر کس با بودجه است. این پانل های پارتیشن شیشه ای پیش ساخته و آماده نصب هستند. حتی اگر مونتاژ و مونتاژ آنها نسبتاً آسان باشد ، همیشه توصیه می شود که با یک متخصص تماس بگیرید تا در صورت عدم استفاده صحیح از آن صدمه ای نزند.

قیمت کیت پارتیشن لعاب بین 200 تا 500 یورو در متر مربع متغیر است ، لوازم و نصب شامل آن می شود.

قیمت پارتیشن شیشه ای کلاسیک.

2 نوع پارتیشن شیشه ای در بازار وجود دارد: پارتیشن شیشه ای کامل و پارتیشن نیمه لعاب. اولین ، همانطور که از نام آن پیداست ، کاملاً شیشه ای است. دوم ، به نوبه خود ، دارای پایه ساخته شده از آجر ، گچ ، آلومینیوم ، فولاد ، بلوک بتونی یا سایر موارد است. همه چیز به ترجیحات و امکانات بستگی دارد.

در هر دو حالت ، قابی که شیشه در آن تعبیه شده است باید یا از چوب باشد ، یا از فولاد یا از فولاد باشد. اینها مناسب ترین مواد برای تحمل وزن آن هستند. چوب هم ظریف و هم طبیعی است ، آلومینیوم برای لعاب نازک مناسب تر است و فولاد پوشش جامد تری را ایجاد می کند.

ادغام یک قسمت متحرک در پارتیشن شیشه ای امکان پذیر است: درب لولایی یا درب کشویی. اگر می ترسید که ساختار به اندازه کافی محکم نباشد ، می توانید با قرار دادن یک قطعه عرضی افقی روی قسمت بالای شیشه ، آن را تقویت کنید. حالت دوم معمولاً شفاف است ، اما در صورت لزوم می تواند کدر یا خاموش شود.

قیمت پارتیشن شیشه ای با احتساب لوازم و نیروی کار بین 150 تا 800 یورو در مترمربع تخمین زده می شود. تفاوت قیمت با نوع لعاب ، مواد تشکیل دهنده قاب و پایه ، ادغام یا عدم درب و غیره توضیح داده شده است.

قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای.

پارتیشن آجر شیشه ای دیواری مشابه دیوارهای پارتیشن معمولی است. تفاوت در این است که از آجرهای شیشه ساخته شده است. اصل تولید آنها یکسان است: استفاده از ملات ، تقویت کننده های فلزی ، محصولات اتصال دهنده و غیره ...

نقطه قوت آن این است که اجازه می دهد 50 تا 80٪ از نور عبور کند بدون اینکه کسی بتواند از طریق آن ببیند. ظرفیت عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی دارد و برخلاف پارتیشن های شیشه ای ، مقاومت بیشتری دارد.

مهمترین عیب پارتیشن آجر شیشه ای وزن آن است. وزن آن بسیار سنگین است که می تواند مانع نصب آن شود. به همین دلیل است که ابتدا باید اطمینان حاصل کنیم که بار عملیاتی خاک که در آن قرار دارد می تواند آن را تحمل کند.

قیمت پارتیشن آجر شیشه ای از 200 تا 300 تومان در متر مربع با احتساب لوازم و نصب متفاوت است.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک.

در کنار پارتیشن های شیشه ای ثابت کلاسیک ، نسخه قابل جابجایی وجود دارد که می تواند جابجا شود ، بزرگ شود ، باز شود و غیره. این مجهز به سرسره هایی است که در بالا و پایین می توانند پیچ ​​شوند و آن را در جای خود نگه دارند. از آن استقبال می شود زیرا به شما امکان می دهد فضای موجود را به دلخواه سازماندهی و مدیریت کنید. می توان آن را به اندازه یا پیش ساخته ساخت.

با این حال ، حتی اگر بسیار کاربردی باشد ، خاصیت عایق بندی آن اسفناک است. ثابت نبودن به این معنی است که فضای کمی بین لبه ها و دیواره های آن قرار گرفته است. بنابراین اجازه می دهد هوا و صدا به راحتی گردش کنند.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک حدود 200 تومان در مترمربع است که شامل نصب می شود.


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]