پارتیشن های اداری: ظرافت و تطبیق پذیری

چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400
11:04
هانا منا

پارتیشن های اداری: ظرافت و تطبیق پذیری

هنگام تزئین دفتر باید محل قرارگیری و شکل ظاهری عناصر مختلف (مبلمان ، دفاتر ، میزها ، صندلی ها و کابینت ها) که دفتر کار را تشکیل می دهند ، در نظر بگیریم. با این حال ، در هنگام طراحی یک دفتر کار و قرار دادن مبلمان ، بسیاری از اوقات ما یک جنبه اساسی مانند توزیع فضاها را در نظر نمی گیریم. این امر هنگام ایجاد برنامه های افزودنی ، کاهش و هر تغییری که می خواهیم در آینده ایجاد کنیم ضروری است. خوشبختانه فرمول ها و عناصر تقسیم کننده ای مانند پارتیشن های اداری وجود دارد که امکان سازگاری با هر مکان و فضای کاری را فراهم می کند و همچنین یکی از بهترین و ظریف ترین روش ها برای تقسیم محل کار است.

یک پارتیشن اداری معمولاً هنگام تقسیم یک دفتر به عنوان یک راه حل دیده نمی شود ، با این وجود ، در بازار مدل های کاملاً سفارشی بی شماری وجود دارد که شما را وادار به تغییر نظر می کند. البته باید در نظر گرفته شود که همه صفحه های پارتیشن اداری برای یک فضا معتبر نیستند و مدل های بسیار متنوعی وجود دارد و بسته به نیاز خود مجبور خواهید بود از یکی یا دیگری استفاده کنید. به همین دلیل ، در این مقاله قصد داریم مشخصات پارتیشن ها را توضیح دهیم ، مزایای آنها چیست ، چند مدل وجود دارد و چرا شما باید یکی از آنها را در دفتر کار خود قرار دهید.

مزایای پارتیشن های اداری چیست؟

پارتیشن ها یک گزینه عالی برای دفتر هستند زیرا می توانند در هر جایی قرار بگیرند و از بقیه محل کار در داخل دفتر پناهگاه ایجاد کنند. تقسیم کننده های اداری یک راه حل عالی برای ایجاد یک محیط کار متناسب با نیازهای شما به لطف امکاناتشان است. علاوه بر این ، به لطف پارتیشن های شیشه ای یا پارتیشن ها ، فضای دفتر را با جایگزینی ورود نور به دفتر ، گسترش می دهیم.

جنبه های دیگری مانند ایجاد فضاها ، کمک به زیبایی زیبایی به لطف درج عناصر زیبایی و ترکیب با لوازم جانبی مانند لامپ ها و گیاهان وجود دارد که ظاهر کاملا متفاوتی به مکان می بخشد. البته تطبیق پذیری یکی دیگر از مزایای این عناصر تقسیم کننده است که طی سالهای اخیر بسیار مد شده است.

صرف واقعیت تغییر شکل و تقسیم فضاها شاید مزیت اصلی تقسیم کننده های اداری یا پارتیشن ها باشد و آن این است که امکان تغییر و تبدیل فضایی به فضای دیگر در همان مکان و بدون انجام کارها فوق العاده است. پارتیشن های اداری اجازه تقسیم را بدون جداسازی کامل می دهند زیرا این یک راه حل انعطاف پذیر و موقت با توجه به نیازهای ما است. به عنوان مثال ، پارتیشن یک دفتر می تواند بدون نیاز به کار و بهتر از همه ، بدون نیاز به کار ، هر زمان که بخواهیم باز و بسته شود.

امکان نصب و برداشته شدن در عرض چند دقیقه باعث صرفه جویی در وقت و مکان می شود ، علاوه بر این یک پارتیشن اداری کاملا شخصی سازی شده است بنابراین با هر دفتری سازگار است که به ما زیبایی زیبایی می بخشد و می توانیم با آن تفاوت ایجاد کنیم. تمام این مزایا به نوع صفحه نمایش و ماده ساخته شده از آن بستگی دارد و این است که صفحه شیشه ای به عنوان صفحه فولادی نیست. بعد ، انواع مختلف دیوارهای پارتیشن اداری را که در بازار وجود دارد توضیح می دهیم.

چند نوع پارتیشن اداری وجود دارد و چه خصوصیاتی دارد؟

در بازار طیف گسترده ای و متنوعی از این نوع عناصر تقسیم کننده وجود دارد. توجه داشته باشید ، مطمئناً بعضی از آنها شما را دوست دارند.

پارتیشن شیشه ای

این نوع پارتیشن متحرک یا عنصر جدا کننده به لطف ویژگی های آن امکان ایجاد فضای بزرگتر را فراهم می کند. شیشه اجازه ورود نور را می دهد و فضا را محدود نمی کند و با عبور نور باعث افزایش آن می شود. این پارتیشن های شیشه ای بهره وری کار را افزایش می دهند و بسیار سودآور هستند زیرا شما با نداشتن روشنایی در تمام روز در هزینه برق خود صرفه جویی می کنید.

دفاتر تقسیم شده با پارتیشن شیشه ای را می توان به کوچک تر تقسیم کرد و حریم خصوصی را از بین نبرد ، زیرا اگرچه تقسیم می شوند اما برای برقراری تماس یا جلسات استقلال خاصی به فضا می دهند. این امر ، همراه با امکان ادامه در همان فضا با بقیه همکاران ، عملکرد را محدود نمی کند و فضای حرفه ای و متفاوتی را ایجاد می کند.

تقسیم کننده های اداری مختلط

هنگام طراحی فضاهای جدید استراحت و کار ، بسیاری از طراحان و دکوراتورهای داخلی از پارتیشن های اداری مختلط استفاده می کنند. این صفحات نه تنها از لحاظ زیبایی بلکه از تنوع پذیری عملکردی برخوردار هستند و در هنگام جداسازی ، آن را به عنصری عالی تبدیل می کنند ، اما کاملاً بسته نمی شوند.

در بعضی از دفاتر آنها درمورد چگونگی جداسازی فضاها و انتخاب راه حلهای متوسط ​​در مورد ایجاد حریم خصوصی برای کارگران ، کاملاً روشن نیستند. پارتیشن های اداری مختلط روندی در استفاده دارند زیرا در همان زمان که باز بودن خاصی را ایجاد می کنند ، محیط زیست را ایجاد می کنند.

ویژگی این عناصر متحرک ترکیبی از صفحه با است

n پنجره و دیوار شیشه ای یا شیشه ای. این ترکیب بازی بصری زیادی در دفتر ایجاد می کند و امکان ادغام بیشتر در محیط را فراهم می کند ، زیرا ما می توانیم تخته را با مواد مختلف (فولاد ، چوب) مطابق با نیاز و سلیقه خود رنگ و سفارشی کنیم.

پارتیشن های دفتر کور

پارتیشن کور آخرین کلاس از پارتیشن است که در بازار وجود دارد. ویژگی های آنها با سایر صفحات تقسیم کننده متفاوت است به لطف این واقعیت که شما می توانید با آنها پارتیشن ایجاد کنید و ماژول ها یا محفظه ها را تشکیل دهید. این پارتیشن اداری معمولاً در گوشه و کنار قرار می گیرد و غالباً در جاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهیم بدون آسیب رساندن به حریم خصوصی به راحتی به آنها دسترسی داشته باشیم.

به عنوان مثال ، آنها یک راه حل مطلوب هستند که در صورت تقسیم ورودی و گوشه ای بودن ، به عنوان پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. به این ترتیب همزمان جدا شده و قابل دسترسی است. مکان دیگر می تواند انتهای یک راهرو باشد تا یک دفتر یا اداره کمی خصوصی تر از بقیه باشد.

این صفحات برجسته هستند زیرا از یک خط مستمر با سایر محل کار مطابقت ندارند ، با این حال ، در بسیاری از موارد می توانند مفید باشند و می توانند با صفحه های شیشه ای یا مخلوط شده ترکیب شوند و محل کار را متحول کنند.

به طور خلاصه ، تقسیم کننده های دفتر به ما حریم خصوصی بصری ، کاهش سر و صدا ، نور و ظرافت بیشتری می بخشد. اگر می خواهید در مورد دیوارهای پارتیشن اداری بیشتر بدانید و از جزئیات بیشتر مطلع شوید ، دریغ نکنید و با ما تماس بگیرید ، ما متخصص جداسازی اتاق و طراحی مدرن دفتر هستیم!

در دکوراتریکس آنها به شما نشان می دهند که در قرن گذشته دکوراسیون دفتر چقدر تغییر کرده است. تکامل این فضاها را کشف کنید!

اگر به دنبال یک شرکت پارتیشن بندی اداری هستید اینجا را کلیک کنید.


برچسب ها: پارتیشن اداری ,
[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]